Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Saturday, December 31, 2011

selamat tahun baru!!!!


alhamdulillah lagi beberapa jam kite akan menyambut tahun baru
iaitu tahun 2012....

so...perkara biasa yang akan di tanya bila munculnya tahun baru ialah
azam tahun baru....


ape azam baru korang???


azam baru cik nisa manyak sangat
<tamak>

hehhehehhe
berlagak!!!...azam yang tahun lepas pun x terlaksana lagi
dah berangan nak buat azam baru
cik nisa cik nisa....
<sambil menggelengkan kepala sendiri>
hehhehehhe

xpe2 mulai tahun ni kena cuba tunaikan jugak..
awak dah masuk umur 24 tahun cik nisa 0ooooiiiiiii..buat2 la sedar cikit
dah2 la jadi kanak2 riang
kikikikiki
riang ke saya..mesti la....hihihihihi
saya memang selalu riang gembira


(=_=)


ok2 be serious ea...
azam baru saya tahun ini ialah.....



nak 



kawen...
pada 12.12.2012


hahhahahhahaha
xde xde xde...gurau je...hik3
main2 tol la cik nisa ni...dushhhhhhhhhhhhh!!!!

tapi betul la...umur pun dah 24 tahun kan...dah boleh kawen pun...hihihi
gatal....duuuussshhh sekali lagi
padan muka!!!

tapiiiiiiiii...nak kawen ngan sape???? huk3
sadis tol...nasib nasib....



dah dah dah...betul2 dahni...xtipu...




azam tahun ini...cik nisa nak 


::belajar bersungguh2...
::nak jadi wanita solehah dan sebaik maksud nama cik nisa(insyAllah)
::nak simpan duit banyak2
::nak kurus
::nak jadi rajin macam umi
::nak blaja masak


dan....






::nak jadi yang terbaik utk en MHA...
hik2...malu...



ape2 pun semoga 2012 akan lebih baik dari tahun2 sebelumnya
aminnnnn...











p/s:maap la sejak kebelakangan ni ayat n entry sangat pendek sebab masa banyak untuk study<poyos>
sory ek....huhuhuhu

Thursday, December 29, 2011

final ending yang x best...uhuhuhu


cuba teka kenapa cik nisa punye title cam 2???
hehhehehhee
ni pasal demam "tentang dhia"
dah bertakung2 air mata disebabkan final cite ni
adddeeeehhhhhh
cencitif betoi kan...tapi 2 la jiwa perempuan
mudah tersentuh
hihihihi
ape cik nisa merepek2 ni????????


xkira...nak story jugak...


kalau cik nisa ditempat dhia pun mesti cik nisa akan ambil 
keputusan yang sama
sebab????
sebab....saya sayang awak sangat2....;)
sape xnak tengok orang yang kite cinta bahagia kan
walaupun kebhagiaan kite perlu dikorbankan
hurmmmm....
ape2 pun mesti ade balasan dan hikmah disebaliknye
betul x????


cik nisa 0oooiiii
ni cerita jela bukan betul2...
bajet story macam betul je kan
ahhahahahhaa


tadi pun dah kena ngan en MHA 
dia cakap cik nisa ni cepat sangat terpengaruh dengan cerita
tapi memang betul pun ape dia cakap 2...
hehehhehee


ape2 pun kisah "tentang dhia" dah tamat
lepas ni kisah
"tentang cik nisa" plak akan bersambung
kakakakkakaka
poyooossssss!!!!!!!!!
sabor je la....

tapi kan ade satu ag yang menarik
fesyen tudung yang dhia pakai 2 cantik kan??
hehehhehe
cik nisa dah jatuh hati ni
dah kenen bertanay 2 kat en MHA
dia pun cakap cantik jugk....dia cakap lagi cantik kalau cik nisa pakai
bhahahhahaahahahahaa
nak playwind kite  lewtew
ingat saya xtau
huhuhuhuhu
sabor jela.....





k la nak sambung study dulu
....jaga diri elok2 ea semua....
sayang en MHA ketat2
::TETIBA::
hahhahahhahaha


k la
...bye...



Tuesday, December 27, 2011

mode: sangat2 bahagia sekarang...lalalallala~~

hanya tajuk menceritakan segala2nya
hahahahhahaha
copy right dari blog sape entah
kikikiki
mintak halal la ea

(=_=)


lallalallalal~~~~~


eeeeiiiii...hepynye dia
hehhehhehe


alhamdulillah
cik nisa dah bahagia skang
alhamdulillah...syukur sangat2....cik nisa doa supaya kebahagiaan
yang cik nisa ade sekarang ni akan kekal 
walau ape pun sangat2 bersyukur
alhamdulillah sekali lagi


doakan cik nisa ea....;)


minggu lepas cik nisa g jejalan KL
dah lama kot x jenjalan sana
shopping2
makan2
hehhehehe
biasa setiap sem mesti g sana
so nasib baep sem ni ade orang nak teman cik nisa jenjalan lagi

tenkiu ea en MHA sebab sudi teman cik nisa
tayam awak lebih lah
hehhehehhe
so
aktiviti yang wajib kiteorng buat ialah menont0n wayang
hahhahahaha
2 jela dia reti hiburkan cik nisa

 (=_=)

kiteorang layan cite mission immposible
tom cruise kot
so camne2 pun kena layan je la sebab 2 yang dia nak tengok
hehhehehhe
bagus kan cik nisa...hik3



ni gambar kat KLCC...lepas tengok wayang...hehhehe


senyum paksa sebab kalau x kena bebel ngan en MHA...kikiki





nak tengok en MHA cik nisa????



jeng jeng jeng






........




ni la en MHA cik nisa
hik hik hik hik







~~cj7~~



Friday, December 23, 2011

makan makan makan....dan makan lagi!!!!

dah xde keje len ke cik nisa oiiii
makan makan makan makan je kejenye
mau jadi peguin kah kamu???
tapi kan kiut ape jadi peguin kan????
hahahahhahaha
buat la macam 2 cik nisa anti semua xnak kawan ngan kamu
sebab kamu akan jalan dengan lambatnye
terhuyung hayang kat belakag
sebab kamu dh jadi peguin!!!!
bhahahhahahahahahhahahhahahhhahahaa



xmau xmau xmau....



tabiat buruk cik nisa kalau dah tension memang makan je keje
so dah teringin sangat nak makan KFC
sewa kete terus g bandar pekan cari KFC
haahahaa
pas 2 makan tanpa pk kan ape2

macam xpernah makan KFC
dahsyat kan???
ehhehehheh


tamak betul....
nasib baik habis
hik hik hik











ni dalam mnggu yang sama kiteorang g makan mcD plak
bhahahhahhaha
tension la katakan
tapi memng tension pn
sebab banyak test
huhuhuhu



so 




mamam la lagi
hehhehehe



muka xcited leh makan mcD
heeeeeeee





cik nisa menjadi sukarelawan




 ::salam semua::
waaaaa...windu blog sangat2
bukan xnak update..tapi masa sangat2 mencemburui cik nisa
kepala pun dah pusing2 ni
ngn asigmentnye
ngan reportnye
ngan testnye
ngan kuiz
adoooiiiiii....banyak kan keje cik nisa????
hurmmmm ni la kehidupan seorang student...huk3


k lah cik nisa nk kongsi ngn korang ni
dalam dua minggu lepas cik nisa ade join program sukarelawan
membantu anak2 yataim kat MABIQ
sangat2 seronok
sebab leh jalan2 naik bas
hahahahhaha

bukan bukan
sebab cik nisa leh tolong pengurusan kat sana la...
ustazah 2 cakap dia memang perlukan sumbangan tenaga
dari orang2 yang rajin macam kiteorng
hak hak hak

(=_=)

juz kidding okkeh....





ni serba sedikit gamba2 yang cik nisa sempat snap pada hari tersebut..







haaaaa....rajin x cik nisa????
sambil angguk kepala sendiri...hik3

basuh sayur je pun....hehhehe


terpotong jari 2 baru tau
hahahhahaha












akhir sekali kiteorng makan2 hasil dari gotong royong
kite masak sama2 and makan pun sama2
best sangat...;)
kalau ade peluang memang nak join ag program macam ni

beramal sambil jenjalan
kikikiki



k lah mintak diri dulu







bye3...



Friday, December 9, 2011

menjenguk blogku yang dah lama tidak di hupdet!!!

Monim monim Monim semua..;)
cik nisa bagun pagi sebab nak selongkar blog yang sudah lama tidak dijenguk
terlalu busy sejak kebelakangan ini
hehhehehhe

udah2 la 2 tido...bangun bangun...adoooiiiii
dah banyak sangat tidonye
semua keje terbengkalai
hehhehhee

sory sory ea
disebabkan cik nisa bangun awal so cik nisa kena la kejutkan korang
hehhehhhee
mana x bangun awalnye
malam tadi kul 10 dah lentok atas katil bersama2 cj7
hak hak hak


dah lama sangat kan x hupdet blog...
busy sesangat seminggu ni...xsempat nak menaip2 kat sini
masa yang ade pun digunakan sepenuhnya untuk tido
hahhahahahhaha
duuuuuuuuuuussshhhhhhhhhhhhhh
nampak sangat suka tido!!!!
xde la korang....keje banyak. asgmnt banyak,report banyak
ngan test ag
semua nak buat serentak
xke tension cik nisa
hurmmmmmmmmmmmmmmmmm
nak buat cmne dah lumrah kehidupan student kan
kena hadapi jugak la dengan tenang
senyum itu akan releasekan tension kite
and terapi paling mujarab
betul x???
hehhehehhe

urmmmmmm...cik nisa dah dapat balik ape yang cik nisa hilang dulu
korang tolong doakan cik nisa ek...
jangan benda 2 hilang lagi..sebab cik nisa rasa dah xsangup
nak hilang benda 2 lagi
nak jaga elok2...insyAllah...;)


k la anti kalau cik nisa ade kelapangan cik nisa upload gambar baru ea
minggu ni busy ngan test analog
so xnak kacau masa study
korang paham kn3???
sayang korang
hehhehehhe

bye2
jaga diri elok2
jangan noty2




sayang kawan2 yang sudi baca blog cik nisa yang comot ni


(=_=)


Thursday, December 1, 2011

8 Cara Menjadi Isteri Dambaan Suami....(=_=)

tiba2 je rasa nak share ngan korang sal ni
sape2 yang nak kawen dan yang dah kawen leh la baca
kalau yang xbetul sempat lagi betulkan
cik nisa pun nak baiki diri dari sekarang gak...


1. Isteri yang cerdik
Dengan erti kata bukan cerdik dari sudut akademik. Gulungan ijazah bukanlah kejayaan yang perlu anda tonjolkan untuk menjadi isteri dambaan suami. Isteri yang cerdik akan benar-benar mengenali siapakah suaminya, tahu bagaimana mengambil hati suami di waktu sedih, pandai
mengangkat suami di pandangan orang lain, tidak hanya merajuk untuk mendapat perhatian dari suami. Wahai isteri-isteri anda sebenarnya mampu lakukan ini!
2.’Assistant’ dalam pengurusan kewangan keluarga
Jangan menjadi seorang isteri yang hobinya suka shopping. Anda sebenarnya mula memeningkan suami. Lebih-lebih lagi bajet kewangan suami anda adalah di luar kemampuannya. Sebagai seorang isteri andalah yang menjadi pembantu dalam perancangan ekonomi keluarga. Anda mungkin membantu jika anda juga bekerja. Tetapi bagaimana jika anda suri rumah sepenuh masa? Jika anda tidak berkemampuan untuk membantu meningkatkan ekonomi keluarga, biarlah sekurang-kurangnya anda menjadi pengurus yang bijak terhadap bajet bulanan yang diberikan oleh suami anda.
3. Manager dalam segala hal
Suami diberikan kuasa untuk memimpin kerana suami lebih rasional dalam membuat keputusan. Tetapi tidak dapat menguruskan semua perkara tanpa adanya isteri. Maka andalah wahai isteri-isteri yang perlu menjadi ‘manager’. Makan pakai suami, anak-anak, kebersihan rumah, perbelanjaan rumah dan perkara-perkara kecil yang diperlukan dalam kehidupan berkeluarga tidak akan dapat diuruskan tanpa bantuan isteri. Anda perlu mula memahami hakikat ini kerana sekiranya anda mampu menguruskan semuanya dengan cekap dan baik maka sudah pasti apabila suami anda pulang dari bekerja, beliau akan memberikan senyuman yang sempurna kerana menghargai anda.
4. Selalu di belakang suami
Ramai isteri mengharapkan suami berada selalu di samping mereka. Tetapi mereka terlupa bahawa ramai suami lari dari isteri kerana isteri mereka tidak pernah berada di belakang mereka. Seorang isteri perlu menjadi penenang kepada suami, berikan suami kata-kata semangat dan pelukan di saat emosi mereka jatuh. Sekiranya anda mampu berbuat demikian, percayalah bahawa tidak akan ada wanita lain di mata suami anda. Berikan sokongan dan galakan walaupun mungkin ada perbezaan pada minat dan hobi anda berdua.
5. Menjaga perut suami dan anak-anak
Yang ini seharusnya seorang isteri tidak dapat tidak mesti tahu memasak. Bahkan kalau mahukan kasih sayang lebih dari suami kena tahu apa masakan kegemaran suami. Walaupun mungkin masakan anda tidak sehebat masakan chef, tetapi hakikatnya suami tetap mahukan air tangan isterinya dalam menyediakan makanan. Tangan seorang isteri sudah tentu bukan sahaja menyediakan yang terbaik dalam menu untuk keluarganya, tetapi juga sudah pasti isteri yang hebat akan berdoa untuk setiap usaha menyediakan makan minum suaminya.
6. Pandai jaga diri
Isteri perlu pandai jaga diri dan famili. Maklumlah mungkin ada ketikanya suami ‘out station’ kerana berkursus atau atas urusan kerja yang lain. Maka sudah tentu isteri yang pandai jaga diri dan famili akan memberikan kelegaan di hati suami.
7. Perunding imej
Kalau suami anda nampak hensem di pejabat, sebenarnya isterilah yang mendapat pujian. Terutama di pandangan mata orang-orang tua. Sebab itu isteri perlu tahu menjaga imej suami. Bila digelar sebagai perunding imej suami, maka isteri juga perlu lebih-lebih lagi pandai mengurus
imej diri. Jangan hanya nampak cantik ketika berada di luar rumah, sedangkan ketika di rumah baju T-shirt dan kain batik menjadi pakaian utama. Cuba ubah situasi ini jika anda ingin menjadi isteri dambaan suami anda.
8. Menjaga keluarga mertua
Tidak dapat tidak untuk menjadi isteri dambaan suami, jangan hanya menyayangi suami anda akan akan bahagia. Anda perlu menjaga hati semua ahli keluarga sebelah suami anda. Percayalah anda benar-benar menjadi dambaan suami apabila anda mengambil berat tentang sakit demam mertua anda. Anda menjaga mertua anda seperti ibu kandung sendiri. Kerana itu semua akan membuatkan suami anda rasa dihargai dan menerima dirinya dan keluarganya.


xde kena mengena ngan tajuk atas ea
hehhehehe

Tuesday, November 29, 2011

musim demam "tentang dhia"!!!

hai semua...;)
sehat??? cik nisa doakan semua sehat2 ea...(=_=)

ok2 straight to the point...
tajuk entry kite ari ni
...tentang dhia...
sekarang dah musim drama2 melayu kan...lepas nur kasih
semua drama best2
sampai ade yang fanatik tahap dewa
hahhahahaa
termasuk la cik nisa
heeeeeeeee





eh eh ni bukan tentang cik nisa tapi tentang DHIA...
hehhehe
seorang gadis kampung yang sangat cantik,putih,baik,lemah lembut
semua la ade kat dia
orang cakap..."cukup package"
hehehehehehe
memang semua yang ade kat dia kaum2 lelaki suka
btl x????
tapi perjalanan hidup dhia tersangat la berliku2
ade je yang xpuas hati ngan dia
ermmmmm
nasib baik la dia ni kuat semngat
tapi memang kaum hawa kuat semngat pun kan3....(=_=)
kuat semngat sebab iman yang teguh la...


cantik kan si nora danish ni pakai tudung
sejuk je mata memandang
heeeeeeeeeeeee



(=_=)



kalau korang hantu tv or hantu cite2 melayu confirm korang dah paham kan jalan cerita
hehehhee
mula2 2 xde la layan sangat sebab kat asrama mana la sempat and rajin nak g
bilik tv semata2 nak layan cerita
baik tido dalam bilik
heeeeeeeeeeee
memang kaki tido!!!!!
so follow je la kat sharing UMP or tonton
hehehhehe

so kalau sape2 xtengok 2 memang rugi lah
sape2 xtengok lagi leh la layan kat tonton
confirm xleh tinggal setiap episod lepas ni....percaya la....;)
lagu yang si adi putra ni nyanyi pun best gak kn


(*_*)





suka tengok adi putra dalam cite ni
encemmmmm cangat
hik hik hik



sharing by google image....hahhahaha








upload by
cik nisa yang shomel
bhahahahhahahhaa






Sunday, November 27, 2011

family day bersama wataniah....;)

halooo0000 semua....
buat ape hujung minggu ni?????
mesti jejalan ngan orang2 tersayang kan3????
bestnye...huhuhuhu
nak jugak boley???
tapi sayangnye orang tersayang jauh n busy sesangat
huhuhuhuhu
xpe lah...cuba memahaminya...

(=_=)

alternatif lain untuk menghilangkan boring time2 cuti cenggini
ialah:-
join familay day anjuran geng2 wataniah UMP
hehhehehe
diorang buat bbq kat pantai balok
dekat ngan beserah
cik nisa pun xthu sangat sebenarnya tempat 2 sebab xpernah pegi lagi....
so, ikut je mana diorang bawak
huhuhuhu



jum jum tengok picture yang sempat cik nisa snap ea





jeng jeng jeng....
bersiap sedia untuk berlepas
hahahhahaha
hengat kapal angkasa ke nak berlepas2 ni????
dushhhhhhhhhhhh
bagi sebijik
bagi sedar sikit
hahahhahaha


ok2 jum kite teruskan k...
nak mngarut plak cik nisa pagi2 buta neh
adesssssssss




 bersama cik emy ucuk...hehehhehehe



yeayyyyyyyyyyyy dah sampai
hehehhehehe...dalam kul 10am lebih cik nisa sampai kat pantai ni
samapi2 2 diorang dah hidupkan api untuk bbq
tapi yang kelakarnya api 2 x hidup2
hahahhahahaa
dah macam2 cara diorang buat tapi xmau hidup gak
huhuhuhuhu
kalau nak suruh cik nisa lagi la xreti
hehehhehehe

sejam gak duk menunggu api itu hidup
pewot dah macam2 bunyi ni
balada, pop rock, etnik kretif...semua ada
kikikikiki
sabo00 jela


amboi...anak sape la yang xmalu ni kan
hak hak hak(gelak jahat)









eeeeeeeeeeiiiiiii shomell kan...
jumpe baby....
anak pegawai askar wataniah yang jaga dak2 UMP
GERAM Tol nengok baby niiii
nak jugakkkkkkkkkkkkkk baby cenggini boley????
hahhahahaha
shuke sangat tengok baby niiiiiiiiiiii
putih macam cik nisa
hahahhahahaha
agak poyos di situ ea
harap jangan geli anak tekak
hahahhahahha



babyyyyyyyyyyyyyyy...senyummmm...
untie nica nakambik  gambar ngan baby ni
hehehhehehhe
baby ni baru 4 bulan kot
tapi dah berat sesangat
lenguh kot dokong dia....camne nak jadi ibu ni cik nisa 0ooiii
kalau anak sendiri xpe kot...hik3
bhahahhahahhaa
dah mula nak fikir masa depan
heeeeeeeeeeeeee



k la sayang2 semua...
cik nisa da ngantuk sangat2 ni...
mau belop cj7 dulu
hehhehehhe
gudnite semua
sayang korang ketat2 ek....



(=_+)

Thursday, November 24, 2011

my heart say that!!!!



salam semua...
nak kongsi cikit ngan korang semua
hayati elok2 ea...


"Disebalik awan yang tebal, Tuhan sembunyikan matahari dan siapa tahu, disebalik awan itulah, Tuhan hadiahkan pelangi"

Kita selalu merintih nasib apabila musibah datang tetapi kita lupa bahawa musibah itulah yang memberi kita kekuatan... Banyak perkara yang boleh di tukar dengan wang, tetapi ada satu perkara yang tidak pernah dinilai dengan wang, iaitu pengalaman... Buat apa merintih jika tahu bahawa Allah SWT bersama-sama orang yang sabar? Iman membuktikan kekuatan takwa dan redha kita pada Allah SWT... Tiada esok untuk 'dirancang' dan tidak wujud istilah 'penyesalan' jika kita mengetahui tentang nasib kita di masa akan datang, maka jalan yang terbaik adalah tawakal padaNYA.


malam ni cik nisa nak cakap sal pelangi...

(=_=)


sangat indah kan3????
cik nisa suka pelangi...suwettt sangat

tetiba tringat kat pelangi
sebab sekang
sangat la complicated...
mau je lari jauh2 pas 2 duk sorang2 tenangkan fikiran..
tapi setiap kali aku nak buat cam 2 mesti terlintas kat fikiran..
sifu said
"lari dari masalh bukan jalan penyelesaiannya"

ape perlu aku buat???


Ya Allah...
kau beri lah petunjuk kepada hambamu ini
supaya setiap keputusan yang aku ambil semua dari jalan Mu Ya Allah
aku manusia biasa
kadang2 lalai dan alpa dengan nikmat duniaMu



pelangi....???
cantik dan indah kn????
hurmmmm...
tapi ia hanya muncul untuk seketika...




tapi....





walaupun hanya seketika
warnanya kite akan ingat sampai bila2
dan..
kita xkan pernah lupekannya
sampai bila2...


sharing by google 


cantik kan3???
lagi indah kalau ley tengok dengan orang kita cintai 
sambil berkata2:
"cantik kan pelangi 2 sayang?"
(sama2 tersenyum)

(=_=)



suwetttt kn?????

hurmmmm....
i hope can get dis moment...












somebady say that 4 me: anggap sy garisan2 tepi dalam hidup awak untuk awak melakar lukisan kehidupan awak




Tuesday, November 22, 2011

bangun bangun bangun bangun
dah pukul bape ni
adoooiiii ape nak jadi ngan anak dara sorang ni
memekak je cik nisa pepagi ni kan
nak tido pun x boley
heehehehe

al maklum la kat luar sana hujan x berhenti2 membasahi bumi
ni rasa nak nanyi lagu hujan ni
hahahhahaha
banjir terus rasanya bila cik nisa nyanyi
katak pun mai terus
akibat tekejut denga suara cik nisa yang tersangat la sedap dan lunak
hahahhahhaha


semua keje dah jadi malas nak buat
disebabkan hujan semata2????
xpatut2....



yang best..
ambik selimut pas 2 pelok cj7
and
tutup mata
gudnite!!!
hahahhahaaaahhahaha



tu la kejenye kalau dah 
malas!!!!!!

malam tadi pukul 10pm dh tido
so hari ni bangun awl2
pas 2 dengan semngatnye nak siapkan asigment EMT
tapi...
argggggghhhhhhh dah perah otak habis2an dah
tapi xreti nak buat
ape kes?????
huhuhuhuhuhuhu
xkan la nak tunda ag keje...hurmmmmm


k lah nak g cari mood
entah kemana hilang neh
adoiiii

bye3

luv all

(=_=)



Monday, November 21, 2011

cik nisa tanpa spek!!!!

yeayyyyyyyyyyyyyyyyy
tetiba je kan cik nisa ni...hahhahahaha
MALAYSIA menang kn3???
bangga jadi anak malaysia...hehhee
alhamdulillah
berkat pengorbanan pemain2 kite especially incik apek kite tuuuu
kite menang gak untuk kali ni
syukur la kn
eeeeeeeeeiiiiii suka sangat walaupn cik nisa x tengok pun perlawanan 2
disebabkan asigment yang terlampau la banyk
huhuhuhuhu

tapi duk dalam tingkat 3 ni pun cik nisa leh rasa semngat penyokong2 kat cafe 2
hahhahahaha
punye la kuat diorang bersorak
sayang la korang ketat2
hehehhehe
berkat semngat korang jugak la malaysia menang..
(=_=)

bak kata roomate tersayang
mybe jugak sebab berkat "doa makan" kiteorang tadi
entah ape2 je
bhahhahahahahahahhaha


xleh nak cakap lebih2 sebab cik nisa xdapat nak tengok
huhuhuhuhu

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
masuk chapter len plk
hehhehehee
hari ni gatai nak pakai lens
ambik kau!!!!




ape macam????
nampak pelik x????
huhuhuhu






tadi masa present asgment ngan lecture dia leh tnya

"are you in my class?????????"

adehhhhhhh...terasa bangat sihhhh
boley plak x kenal aku
huhuhuhuhu

len ke cik nisa pakai spek???
kwang3x..
leh menyamar la klu cmni
hahhahahahha


k la da ngantuk
nak tdo dah

minum susu
cuci muka
gosok gigi
basuh kaki
baca doa


tdo!!!!!!!!!!!



zzzzzzzzzzZZZZZZ

GUDNITE






Friday, November 18, 2011

camat pagi semua....:)


pagi lagi kn3????
hahhahahhaha...cik nisa bangun awal lagi ea
baru on9 je ni tetiba ade mood nak hupdet blog
so kena laju2 hupdet la sebelum mood 2 lari sepantas kilat
hahhahahha
(saja nak mention)
kikikikiki

apa nak st0rymory ea...

jap nak fikir jap...






semalam cik nisa g teman roomate tersayang kat hospital..
kunun2nye la
sebab cik nisa pun ambik kesempatan jumpe doktor gak
erkkkkkk..
cik nisa sakit ke???? hehhehhe
xde la...cuma ade masalah cikit je...(harap2 cikit la)
huhuhuhuhu
tapi sikit2 pun cik nisa kena rujuk pakar gak...
sebab kat sana diorang xleh nak detect...so diorang bagi letter soh follow up
ngan pakar kat ospital kelantan...
wish cik nisa xde ape2 ea...

(=_=)


Allah dah susun semuanya untuk umatnya
sebaik2nye...
setiap ape yang jadi or berlaku mesti ade hikmahnye
jangan pernah mengeluh dan pernah berputus asa untuk teruskan kehidupan
doa banyak2
insyAllah kita akan redha dan x akan mengeluh



p/s: for u all my beloved follower and also for myself...just for remember okkeh...!!!