Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Sunday, December 12, 2010

hehehehe....mau membebel

Assalamualaikum......alhamdulillah...hari ni sihat n ceria2....:-) smbil2 breakfrst sambil2 nk bercerita...he3...sblm  dtg keje td sempat gak aku bt kuwe tiau goreng...sbnarnye aku nk try bt char kuwe tiau...tp xjadi...hehehehe... xpe yg penting,ade rasa...hehehe....(xsempat nk ambik gamba sb dh terlewat td....huhuhu)


ok...next cerita lak....mlm tadi ngah lepak2 ngn umi n adik2 tgk tv, umi btkn "toncang rambut"...hbis semua ank perempuan dia bt...hehehehe...dh boring sgt la 2 agaknye....

(mode::mengimbau kenangan kecik2 dlu)

aku ingat ag masa 2 ayah keje askar,so aku tnggal kem desa pahlawan kat kok lanas....klu xsilap msa 2 aku umo 7 thun kot,umi aku ni mmg pandai bt toncang rmbut....so dia bt la kat anak jiran rumah kteorg,aku ni manja sikat (biar manja bnyk pn...hahahahaha) aku smpai mengis2 soh umi btkn kat aku,smpy teresak2 aku nanges..hahahaha...aku pn xthu ape motif aku nanges...mybe aku dengki kot tgk umi btkan kat org len..hahahaha....aku mmg cm2 pn klu xdpt ape yg aku nak slagi 2 la kau nanges...ha3...memalukan tol...:D
umi aku pn serba salah la.so dia bt kan utk aku...hahahahaha...manja tol....perangai 2 terbwk2 sampai la skng (22 tahun) ngn sapa2 pn aku cm2,even dgn my hubby...hehehehe...dia pn dh pening2 nk pujuk aku.....hahahaha...nasib awk la mohd hafiz...sape soh pikat khairunnisa...hahahahaa...(ade ke patut ckp cm2...kikiki)

aku bkn ape...nk perhatian lebih je...hik3....(gatal la plk)...tp btl la....klu x ngn sape ag aku nk manja2 kn,klu bkn ngn dia...hehehehee.....(lov u so much papa...he3) nasib baik la dia xpenah nk merungut..klu org lain dh confrm malas nk layan kn org mcm aku...ape2 je msti nk nanges...wlaupn aku thu benda 2 remeh-temeh...hahahaa...(korang xyh pk la ek ape yg remeh-temeh 2...he3) cm budak2 je...huhuhuhu






k lah aku nk g bt keje lak...x pasal2 bos membebel aku xsapu kedai hari ni...hahahaha....bye2..klu ade masa aku bebel lg...kikikiki...:-)

No comments:

Post a Comment