Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Sunday, July 3, 2011

...kembali lg...

Assalamualaikum semua....:) dh lama xupdate blog...huhuhuhu...bnyk story sebenrnye tp xthu nk cite yg mane satu.....hehhehehe

tp semenjak dua menjak ni mmg bnyk sgt problem....emmmmm mslah "duniawi" semua 2...ape2 pn kena hdpi dgn tenang la....Allah dh susun semua yg tebaik utk kite xkisah la smada kite snggup atau x nk menerimanya...btl x????hehhehehe...tetiba je jd insaf sekejp...jgn marah ea kwn2....:D 

emmm...syukur pd Allah wlupn Dia bg dugaan yg xmampu sy tanggung pn tp Dia kuatkn iman sy...senjta org islam ialah "doa"...so kite gunakan lah senjta 2....bhgia la idup kite dunia n akhirat...eh eh eh kejap2...knp khairunnisa jd ustazah ari ni....hahahahahahaha...bkn ape nk insafkan dri..bila lg kn nk jd cmni...:-)



skng sy bhgia dgn umi,adik2 sy n fmily sy...wlaupn sy kehilngn seseorng dlm hidup sy tp sy msih ade rmy lg sygkn sy....sy bersyukur sgt2....:-) alhamdulillah....
kite kena terima ketentuan yg Allah tetpkn...mungkin ade hikmah yg kite xthu...tawakkal dan redha dgn kehendaknye....hurmmmm...
tp jauh disudut hati mmg sgt2 terkilan dgn ape yg jd...:'( sy xmampu nk ubah ape2....dh terlmbt...sorry sgt2...


sy ade stu lagu...lirik dia sgt2 menyentuh hti sy...sgt sesuai dgn ape yg sy 
lalui skrng ni....:')
dadali- disaat aku mencintaimu....

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta




No comments:

Post a Comment