Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Wednesday, August 3, 2011

"hepy besday"

salam semua...:-) dh lama cik nisa menyepi kan....hehhehee
sory la cik nisa busy ckit dalam bulan ramadhan ni...
nk datang ke cyber cafe 2 kena fikir 14kali...
hehhehee
k la..alang2 dh ade ni kan...cik nisa nk ucapkan "selamat berpuasa"
jangan tinggal puasa ea...:)

emmmm...mode ari ni macam xbrapa nak elok...
sb?????????????
sbnye...ari ni 4.8.2011 kn3???

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

HEPY BESDAY dear....saya doakan awk bahagia2 slalu, murah rezeki, biar Allah lindungi awak walau kat mana awak berada, yang penting awak akan jumpe orang yg akan sygkan awak lbh dari saya syg awk k....
sory saya xleh wish kat awak sendiri...sebab saya dah janji ngan diri saya yang saya xkan ganggu hidup awak lagi...sory ek...:'( sampai hari ni saya xpenah lupekan awak...walau ape pun yang terjadi antara kite awak akn tetap dalam hati saya...walaupun sekarang awak dah ade kehidupan baru or dah ade orang baru dalam hidup awak..saya akan tetap doakan kebahgiaan awak...jaga diri elok2 ea....saya nak awak tahu...saya sgt2 cintakan awak..saya sgt2 rindukan awak...:'( hepy besday pa....:'(

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
opssSSSSSSSSS...sory ea termasuk plk sedutan dalam novel
hahahahahhaa (ayat cover)
emmmm...abaikan ea statement kat atas 2....hanya luahan hati semata2
xde kena mengena dgn yang hidup mahupun sudah meninggal dunia...:)

k la
bye2
adiossssssssssSSSSSSSSS....







No comments:

Post a Comment