Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Friday, September 23, 2011

cik nisa kena kuat!!!!!!!!!!!!!!!!

kenapa tiba2 saya tringatkan awk...
kenapa tiba2 saya tringatkan janji2 awak
kenapa tiba2 saya tringatkan kisah2 kite dulu
kenapa tiba2 saya tringatkan ape yang penah kite lakukan bersama selama ni
kenapa saya kena ingat semua ni
kenapa saya kena hadapi semua ni lagi

saya xboleh macam ni
saya kena kuat
sebab awak cakap saya kuat
saya leh hadapi semua ni 
walau pn sorang2....tanpa awak
tp awak lupe
selama ni awak la semangat saya
awak lupe
saya xsekuat yang awak sangkakan

ya Allah...
kau tabahkan lah hati hambaMu ini
kuatkan lah semangat hambaMu ini
sesungguhnya aku manusia biasa yang selalu leka 
beri lah ketenangan kepada hambaMu ini ya Allah
Aminnnnnnnn


No comments:

Post a Comment