Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Saturday, October 29, 2011

cik nisa 0oo cik nisa....


adehhhh...penat tol kalau hari2 cenggini
leh pokai dibuatnye....
huhuhu
tahu sangat tapi beli jugak kan...
hahhahahhaa
so kesimpulannya
itu la khairunnisa bt abd yamin...(=_=)

nak buat camne memang teringin sangat nak ade handbag cenggini
nampak cam ladies sikit
tapi yang penting ciut....hehhehee....

ni yayang saya nak tengok gambanye...
so saya kena la upload kalau x selagi 2 dia xpuas hati...
selagi itu la dia akan tanya 
itu la yayang saya..
huhuhuu



tengok ea yayang...anti jangan lupa survey yang len plak untuk saya ea
hahhahahhaa...
adehhhh....xcukup lagi ke cik nisa 0ooiiii
dushhhhhhhhh...ambik sebijik..


p:s: saya terharu ngan kata2 awak tadi....i want u...i want...huhuuhuhu....just pray okkey...
isyAllah....(=_=)

No comments:

Post a Comment