Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Saturday, March 26, 2011

"enjoy ur problem"

salam semua....dh lama x update blog...huhuhuhu...semkin hari semkin bz....bz sgt2....huhuhu
tdo xckup...mkn xckup(erkkkkk...xckup ke????hahhahahhaa) tp ape yg terjd mnggu ni mmg dahsyat...
bnyk sgt keje...huhuhuhu

mngu ni pn bz gak ngn assgmt nye,ngn presentation nye, ngn projek nye
huhuuhu....
otak skng dh jem...:(
emmmmm...nk bt cmne...ni semua dh mmg tugas seorng student kn...
so bak kata en ramdan...
"enjoy ur problem"
huhuhuhuhu

emmmm....dlm bz2 ni pn bnyk gak mslh2 peribadi yg aku alami..
tp ape2 pn...
prinsip idup aku...
xblh nk campur adukkan kerja ngn mslh ito...
emmmm...rasa terkilan,sedih,tersisih..semua de....
mgkin aku yg salah...
mngkin aku yg patut berubah....
mgkin aku yg patut ubah diri aku....
emmmm....
tp leh ke klu slh seorng je bt cm2????
bukn ke dua2 kena tolak ansur and discuss elok2....

tp xpe lah...malas nk pk...
mls nk ambik peduli....
mls nk serabutkan mindaku ini...
bnyk benda ag penting kn....
skng pn dh nk dekat final...
so STUDY99X.........
hehhehehhee......
xnk sedih2 sbnrnye......dh penat dh jg ati orng ni....
emmmm...tp xbaik cm2....
wlau ape pn aku tetp aku....
aku akn cuba yg terbaik...jd yg terbaik....utk orng yg aku syg....
semua yg aku syg....
aku xnk diorng sedih sb aku...

so skng...rilexkn minda....
enjoy ur problem....
hahhahahahhaa...
ape la aku merepk2 ni....
korang xyh la pham....
jiwa kcau skng ni...
ehhehehhehee

k la....nk smbung keje da....bye2 cemua2....take care ea....
assalamualaikum....:)

No comments:

Post a Comment