Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Tuesday, March 15, 2011

guten morgen...:)

hai semua.....:D duk bt ape tuuuuuuuu....ari ni sy bgun awl...sb??????????
mlm td kul 9pm aku dh tertdo...hahahahahahaha....mgkin disebabkn penangan ubat batuk yg aku mkn
mlm td...huhuhuhu...klu xmkn mau xtdo aku dibuatnye....huhuhu
ape2 pn bnyk kerja yg tertangguh...emmmmmmmmm...xthu la nape la mls sgt skng ni.....huhuhu
nk stdy pn xde mood ni.....:( dhla bnyk kuiz ngn test anti....nk final ag..........
arrrrrrrgggghhhhhhhh...tension3x....bila la nk hbis blaja ni....huhuhuhu
dh xthn sgt2 ni...emmmmm...
nape ngn aku ni...
ape aku nk jd ni.....
nisa....jgn la cmni.....ko kn nk jd yg terbaik...so kena blaja btl2....ingt umi ngn ayah.....:(
emmmmm......
xleh2 aku kena kuat semngt,kena teruskn.....
bnyk lg yg aku impikan xtercapai....huhuhuhu

aiyoooo...enth mane dh aku pergi ni....hehehehhe
ari ni bngun awl2.....solat subuh,pas 2 basuh kain.....pas 2 bt ai milo ngn roti berjemkan peanut butter...
my favourite....hehehehehe
yummy2x best...hehehehehhee
leh la kenyangkn perut kejp....anti kite mkn nasi plk...
hehehehehhe
cmne la nk kurus,asyik mkn je.....
huhuhuhuhu.....

lepas mkn2,smbung bt keje....
instrumentasi...xsiap2 ag....emmmm...sush tol nk jumpe mklumt ni...
germ tol...
huhuhuuhuhu..
bnyk ag xsiap ni.....

k lah nk g smbung bt keje uluuuu....
bye2 semua...take care ea....:)

No comments:

Post a Comment