Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Tuesday, January 10, 2012

dan bila esok....

yeayyyyy....
       esok dah last paper...tersangat la xsabar...sebab lepas 2 dah nak balik kampung..
            lalallalalallaa...nyanyi sorang2....bajet pandai nyanyi...hahahhaha


doakan cik nisa leh jawab dengan baik ea....-,-










tiba2....










sedang kusyuk study dengan angin sepoi2...tetiba ade dua orang dak comey datang menerjah bilik cik nisa ngan roomate...katanya nak bergambar...adehhhh...ape ke jadahnye ambik gambar malam2 buta ni????hahhahaha...macam2 la korang ni....macam tahu2 je cik nisa dah lama bergambar...kikikiki....so dengan sipu2 malu cik nisa pun bergambar la....hihihihihihi....


tapi mintak maaf sangat2 sebab xleh nak kongsi gambar 2...bahaya untuk tontonan budak xcukup umo...hik3...cik nisa xpe...dah cukup...dah leh kawen ::tetiba:: -,-  











































awak....saya mintak maaf sangat2...bukan saya xnak pk sal awak...tapi saya xnak ape yang penah jadi kat saya dulu jadi lagi dan lagi....maafkan saya...tapi saya nak awak tahu...saya sayang awak....sayang sangat2...sampai awak pun xpernah terfikir banyak mana saya sayang awak....

No comments:

Post a Comment