Wanita tidak semestinya memerlukan lelaki, tetapi wanita dan lelaki saling memerlukan, cinta itu anugerah.

Tuesday, January 3, 2012

tolong saya...saya dah xsabar mau balik kampung....

doremon...atomen...boboiboy...tolong saya...tolongggggggggggggggggggg....tolong saya putarkan masa bagi cepat sikit....dah xtahan nak habis final nak balik kampung ni...mau jumpa umi tersayang...sian umi duk sorang2...huhuhuhu...tolong la cik nisa...huk3...:'( boley kan....kan kan kan...huk3 lagi....anti sape2 tolong ciknisa bagi upah cokelat...nak???? -,-


dah xsabar nak jawab final esop ni...bukan dah habis study tapi disebabkan terlebih study...dah nak termuntah muntah ni...tolong saya atomen......-,-  lagi 7 hari nak balik kampung....tengok!!!! dah siap kira kot bape hari nak balik...acane???? uhuhuhuhuhu....


untuk adinda tersayang khabsah anati....semoga semuanya berjalan dengan lancar ea esop....kakakmu selalu doakan kejayaanmu....blaja rajin2 jangan nak main2...(macam la aku study kuat sangat..padahal aku pun banyak main jugak....kikikiki) tapi xpe kakak dah besar....heeeeeeeeeee...besar ke????hik3...-,-


doakan cik nisa ngan rakan2 seperjuangan boleh jawab dengan sebaik mungkin esop ea....insyAllah semuanya akan baik2 je esop....dah banyak study ni....sampai dah tepu otak saya ni...hehehhehee....wish all my friend and me gud luck!!!! chaiyok3x....;)




doaku:: Ya Allah...Kau bukakkanlah pintu hati kami...untuk menerima ilmu yang diredhai dan permudahkanlah segala urusan kami baik di dunia mahupun di akhirat kelak...amin....

No comments:

Post a Comment